شبكة منتديات قلعة التميز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ألـعـاب - افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات ...

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

بطلو كدب شويه يا ولاد انتو..........

كاتب الموضوعرسالة
مي
عضو سوبر
عضو سوبر
مي

بطلو كدب شويه يا ولاد انتو.......... Empty
مُساهمةموضوع: بطلو كدب شويه يا ولاد انتو..........   بطلو كدب شويه يا ولاد انتو.......... Icon_minitimeالأحد يناير 20, 2008 3:04 pm

بصو يا ولاد مش تزعلو بس بامانه دي الحقيقه ههههههههههههههههه.......

1- انا حبيتك من اول مرة كلمتك فيها مش عارف ارتياح كدةمش عارف عملتى فيا ايه=عارف انك مش هبلة وفاهمة انى بستهبل بس اعملى نفسك مقتنعة

2-على فكرة ماضيكى ماليش دعوة بيه لانه قبل ما تعرفينى =براحة كدة قولى يا ماما عرفتى كام واحد قبلى

3-انا مقدر صراحتك وانك حكيتيلى على حبك القديم بصراحة دى صراحة نادرة ف الزمان ده =انتى بجحةاوى

4-فداكى يا ستى انى خلصت كارت الموبايل عليكى =ما انتى لو تحسى على دمك شوية وتبطلى ترنى وتتكلمى بدل الرنات

5-انا على فكرة مش عايزك تسمعى كلامى وخلاص لازم تبقى مقتنعة =ييييييييي اسمعى الكلام وخلاص ايه القرف ده

6-على فكرة اكتر حاجة بحبها فيكى عقليتك الناضجة وحبك للنقاش =نفسى اكسرلك دماغك دى
7-بس ايه رايك ف الشنطة اللى جبتلك فيها الهدية =يارب يكون نظرها ضعيف عشان ما تاخدش بالها انها شنطة هدية قديمة كانت عندى

8-طبعا مصدق ان جالك عريس النهاردةهتكدبى ليه يعنى =يااااااااااا لسه فى بنات بتعمل الحركة دى دى قديمة اوى

9-على فكرة انتى امورة اوى النهاردة =مش عارف ايه البلاوى اللى بيحطوها على وشهم دى

10-ما تعيطيش دموعك غاليه عليا اوى =خلاص بقى انتى هتعيشيلى ف دور الشهيدة ولا ايه

بطلو كدب شويه يا ولاد انتو..........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» وبعدين يا ولاد ال........................؟
» شويه حاجات كده..........
» شويه حبشتكنات كده علي الماشي عثل عثل..........
» نضحكو شويه علي الصعايده
» شويه نكت حلوة عشان خاطر عيونكم......