شبكة منتديات قلعة التميز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ألـعـاب - افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات ...

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
اميره الحب
عضو سوبر
عضو سوبر
اميره الحب

كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله Empty
مُساهمةموضوع: كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله   كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله Icon_minitimeالإثنين يوليو 14, 2008 1:17 pm

اعتقد من العنوان واضح انا عاوز اتكلم في اية ...

معروف عن المرأة انها حينما تريد ان تسعد زوجها تسعى الى ذلك باقصر الطرق وبالتالي يحس الزوج بذلك ويسعد وتسعد الزوجة معه وليس هذا دور الزوجة منفردة بل لابد ان يتواكب معه مشاركة الزوج في اسعاد زوجته بشتي الطرق ..

ولكن هناك مواقف تحتاج الى تأني من الزوجة وخاصة حين عودة الزوج من عمله يكون متعب او شارد الذهن او تعرض لموقف او مواقف بعمله تحتاج الى وقت من الراحة ..

فهل حين يعود الزوج الى بيته بهذا الشكل او غيره تقابلينه بما حدث اثناء غيابه ولا تتركه له مجالاً للراحة اولاً مما قد يعرضه الى اتخاذ بعض القرارات الغير صائبة سواء تجاه من اخطأ من اولاده او حدوث خلاف مع الجيران .. وينقلب حال الاسرة الى نوع من الكأبة طوال اليوم ويتأثر ذلك سلبيا على جميع الموجودين داخل حدود البيت ..

فمن اي نوع انتي هل تصبري حتي يرتاح الزوج او تقابلينه بمجرد فتح الباب وتنهالي عليه بما حدث طوال فترة غيابة سواء كان خيراً او غير ذلك ..

للمناقشة
زملكاوي بك
عضو تقنى
عضو تقنى
زملكاوي بك

مُساهمةموضوع: رد   كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله Icon_minitimeالإثنين يوليو 14, 2008 3:13 pm

ههههههههههههه
طبعا هتقابلة بالسيناريو الى حصل طول اليوم
مثلا
اسكت يا أخويا مش أم سلوى اتخانقت أم عفاف
قال ايه يا أخويا ..ليه وليه أم عفاف بتقولها ولادك بيرنو الجرس طول اليوم واحنا مش عارفين ننام.
يعاديك يا أخويا على اللى حصل وانفتحت فيها.......
والواد هيثم ابن عم محروس البوكس جه خده النهاردة عشان هربان من الجيش...ينيله ...ويهرب ليه ده...............
واسكت بقى ما أقولكش...النهاردة نزلت اشتريت فستان انما ايه يهبل...جبته بـــ 600جنية بس أصل صاحبة البوتيك تبقى صاحبة بنت عمة صاحبتى وعاملتلى ديسكاونت.....
والمسكين يا عينى بعد ده كله...وجاى مش شايف قادمه ...عايز ياكل وينامله شويه..يسألها عملتى اكل ايه النهاردة؟؟؟.ترد وتقوله..أكل ايه دلوقتى...أصل انا مافضيتش عشان على ما جبت الفستان...ولمينا جيراننا عشان نصالح أم سلوى على أم عفاف كان الوقت فات...
شوف بقى أى حاجة عندك فى التلاجة.....الخ
عايزة المسكين ده يبقى سعيد والسيناريو ده بيتكرر باستمرار
وطبعا فيه حاجات تانية مش عايز أقول عليها عشان ما حدش يزعل

عمــومــا نايس توبك
وتشكرى ان انتى بتنصحيهم ..بس يا رب ياخدوا بالنصيحة
http://wwww.downiso.com
عاشق المنتدي
عضو سوبر
عضو سوبر
عاشق المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله   كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله Icon_minitimeالجمعة يوليو 18, 2008 5:56 am

تسلم الايادى

كيف تقابلين زوجك وقت رجوعه من شغله
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف تعرفين ان زوجك يخونك؟
» هل تتبادلين الإعجاب مع زوجك؟
» كيف تجعلين زوجك.. اسعد رجل في العالم؟
» فن الحوار مع زوجك ادخلي تعلميه؟ثم طبقيه!
» احتفلي مع زوجك بقضاء ليلة رومنسية (بالصور)