شبكة منتديات قلعة التميز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ألـعـاب - افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات ...

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمد قاسم
عضو تقنى
عضو تقنى
احمد قاسم

لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 4:40 am

<table cellSpacing=0 width="100%" border=0><tr><td class=R dir=rtl vAlign=top width="100%">هناك البعض من النساء يستخدمن دموعهن كسلاح أمام الرجل ، ولكن هذا السلاح لا يجدي نفعا أمام نوع مختلف من الرجال وهو الذي يكره دموع المرأة . وذلك للأسباب التالية :

لان الرجل يتعب نفسيا لو اشعرته المراة بانه السبب في تعاستها ودموعها قد تكون دلالة على ذلك.

الرجل يرى دموع المراة ضعف وسذاجة وخاصة في بعض المواقف التي يرى الرجل انها تحتاج الى حل ونقاش عقلي وليس دموع.

الرجل يدرك ان دموع المراة سلاح لاضعافه وقد تكون قسوته ردة فعل لبداية احساسه بالضعف والرضوخ.

الرجل يحب المراة الرقيقة والتي تكون دموعها عزيزه أي بالمناسبات التي تحتم الدموع... وليس في كل وقت.

لا يحب الدموع المصحوبة بنوح وضعف بل يحب دموع الكبرياء والعزة او الرقة.

وبالتالي فان الرجل لا يحب الدموع كثيرا وللنساء ، ان الزمن الصعب يتطلب امراة قوية يثق الرجل بقدرتها ولذا فالدموع لا تشعره بقوتها لمساندته .

</TD>
<td vAlign=top width=0%></TD></TR></TABLE>
http://fdfda.3arabiyate.net/forum.htm
اميره الحب
عضو سوبر
عضو سوبر
اميره الحب

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 5:49 am

مش ممكن ياأحمد المرأه دى تكون حساسه زياده
وان مش قصدها ان تحسسه ان هو السسب فى تعاستها
ومش ممكن دموعها دى علشان زعلانه على زعله ومش عاوزه اى حد يزعله حتى لو كانت هى
واكيد المرأه مش هاتعيط عمال على بطال
مش ممكن تكون مجروحه من جوه
من الانسان اللى حبته
بس فى بعض الرجال
بيحسوا ان المرأه بتمثل فى دموعها
علشان كده مش بتأثر دموعها عليه
وبتبقى القسوه رد فعل ذى ما انت بتقول
ولا اه
ياأحمد
احمد قاسم
عضو تقنى
عضو تقنى
احمد قاسم

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 6:04 am

اكيد كلامك صح من وجهه نظرك بس الدموع بحس انها ضعف اصلا وانا مابحبيش الحاجه الضعيفه وهو ده رأى وبعدين فى حاجات مينفعش فيها دموع لازم العقل مش القلب والاحساس
اميره الحب
عضو سوبر
عضو سوبر
اميره الحب

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 2:43 pm

انا معاك فى كلامك بس هو فى بنات بتعيط كتير
بس هى حساسه مش بتقدر تكتم مشاعرها ولا اه
احمد قاسم
عضو تقنى
عضو تقنى
احمد قاسم

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 2:45 pm

شكرا على مرورك مره ثانيا بس ديه وجه نظر
ومش هتتغير بسهوله
اميره الحب
عضو سوبر
عضو سوبر
اميره الحب

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 2:54 pm

وانا طبعا
محترمه وجه نظرك
لولااختلاف الازواق لتنافت السلع
اعتقد الحكمه دى صح
احمد قاسم
عضو تقنى
عضو تقنى
احمد قاسم

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 2:56 pm

اكيد صح وشكرا على مرورك
عاشق المنتدي
عضو سوبر
عضو سوبر
عاشق المنتدي

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 3:56 pm

موضوع يستحق الجدال و النقاش عليه فعلا

وجهة نظرى ان فى بنات رقيقه فعلا دموعها سهله جدا مش ضعف و لكن رقه يعنى انا معاكى يا اميرة الحب

لكن البنت الذكيه هى اللى تحاول تتحكم بمشاعرها مش بس علشان زوجها ميزعلش لكن عشان اذا سابت نفسها لمشاعرها الرقيقه حياتها ستكون جحيم و أنا عارف و الله العظيم ان من الصعب التحكم فى المشاعر الرقيقه

و بالنسبه لرأيك يا أحمد هو رأى عقلانى جدا بمعنى ان فعلا فى رجال مبيحبوش نواح و عياط البنات معندهمش صبر عشان يدلعوا و يدادوا صبرهم بينفذ بسرعه لكن ياراجل الرحمه حلوة برده يعنى مش فى كل مرة تعيط فيها يبقى الراجل حتنجرح كرامته اذا طبطب عليها يعنى دى الطبطه لوحدها حتى من غير مايقولها انا اسف كفايه اوى عند البنات بتفرحها جدا لكن طبعا ده فى حاله اذا كان الموقف يستدعى البكاء لكن لو على العكس من ذلك يبقى دلع بنات

انا معاك فى نقطه ان الراجل مبيحبش البنت النكديه خالص

على رأى المثل وشها يقطع الخميره من البيت

بص انا معرفكش شخصيا و طبعا بحترم وجهات النظر كلها حتى لو كانت معارضه ليا بس انا شايف انك مصمم على رأيك و حاسس انك قوى جدا من ناحية الشخصيه و عنيد لكن صاحب مزاج يعنى مش كل نوعيات البنات بتعجبك بتنقى على الفرازه و برده كرامتك شديده و غاليه جدا عليك و اللى يدوس عليها تفرمه و جرئ جدا لكن فى الأول و فى الأخر انت رأيك على راسي من فوق أرجوك متتضايقش منى انا بس حسيت انك لازم تكون من أوائل الأعضاء اللى عايز أحلل شخصيتهم وطبعا ده عشان رديت على معظم ردودى و مواضيعي ابتديت أحلل واحده واحده فيك من هوياتي انى احلل الاشخاص اصلى بحب علم النفس اوى
تقبل مرورى من فضلك

231287
احمد قاسم
عضو تقنى
عضو تقنى
احمد قاسم

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالخميس يونيو 12, 2008 8:55 pm

على فكره انت تحليلك صح بس عندى تعليق على كلامك فى بنات بتبكى علشان حاسه بالضعف وانا ما بحبيش البنت الضعيفه وبحب البنت الى يكون لها شخصيه ووجهه نظر مش الى عايشه على مزاج حبيبها وخلاص على الاقل لما يكون فى ارتباط رسمى وتقابلكم مشكله يبقى فى اراء اسمعاها واناقشها معاها الدموع مابتحليش مشاكل اتمنى انك تكون فهمت وجه نظرى
وشكرااااااااا جدا على مرورك والحمد الله انى اول الاعضاء الى بتحلل شخصيتهم
قاتل مأجور
عضو سوبر
عضو سوبر
قاتل مأجور

مُساهمةموضوع: رد: لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟   لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين يونيو 21, 2010 12:13 pm

مشكور على الموضوع

لماذا لا يحب الرجل دموع المرأه؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» المرأه التى لا ينساه الرجل
» البكاء يطيل عمر المرأه؟؟؟
» دموع من القلب.
» دموع داخل قلب...............
» لحظات تنزف فيها العين دموع من دم........؟!