شبكة منتديات قلعة التميز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ألـعـاب - افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات ...

الرئيسيةالبوابة*أحدث الصورالتسجيلدخول

لو ما ضحكتش هديك جنيه

كاتب الموضوعرسالة
مي
عضو سوبر
عضو سوبر
مي

لو ما ضحكتش هديك جنيه Empty
مُساهمةموضوع: لو ما ضحكتش هديك جنيه   لو ما ضحكتش هديك جنيه Icon_minitimeالسبت يناير 05, 2008 2:55 am

• []مدرس إنجليزي بيسأل تلميذ "
    جوز هند بالإنجليزي يعني إيه؟" قال له "كوكونت"، الأستاذ قال له "حطها ف جملة مفيدة"
    قال له "كوكونت من الشباك".....
    [/
    []👅 👅 راح ديك ينصح فرخة، قال لها: بقى ياخدوا منك البيض وانتي ساكتة،
    قالت الفرخة: احسن من اللي يأذن ومايصليش
    [/
    مره واحد غنى جاب عربيه فور باى فور جديده وركنها تحت البيت
    وكل يوم بليل يعدى من تحت البيت واحد مسطول يلاقى مكتوب ع العربيه 4x4 يروح كاتب = 16
    ينزل الراجل صاحب العربيه الصبح يضايق ويوديها الميكانيكى يروح يصلح الصاج
    وكذا مره تتكرر الحكايه دى فالميكانيكى اقترح على صاحب العربيه
    فكره انه يكتب هو = 16 بدل ما الراجل السكران يكحت الصاج فرح الراجل
    وعمل كده قام الراجل السكران رجع بليل لقى مكتوب ع العربيه 4×4 = 16
    راح جاب حجره وعمل علامة صح.............

🐰 مسطول حب يعمل برا ءة اختراع، جاب ضفدعة وقالها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع أحد
    أرجلها الأربعة وقال لها "اقفزى" فقفزت فقام بقطع رجل أخرى وقال لها "اقفزى"
    فقفزت فقام بقطع الرجل الثالثة وقال لها "اقفزى" فقفزت قفزة صغير فقطع الرجل الأخيرة
    وقال لها "اقفزى" فلم تقفز فقام بكتابة (ملحوظة : عند قطع أرجل الضفدعة الأربعة،
    تفقد حاسة السمع :bounce: :bounce: واحد نذل عينوه وزير داخلية، غير رقم الطوارئ من 122 إلى

09742806329577935
    ندل صور أبوه وهما بيدفنوه فيديو وكل يوم يفرج الشريط لأمه!!

:drunken: قرر اتحاد النساء العالمى اتخاذ خطوة إيجابيه لمواجهة تسلط الرجال، فاتخذوا قرارا بأن تضرب العضوات عن الأعمال المنزليه لمدة اسبوع و يتركوا الرجال لمواجهة المسئوليه ، و تحدد لقاء بعد اسبوع لعرض النتائج.

- الزوجه الإنجليزيه: أنا ناديت شارلز و قلت له أنا مش حاعمل حاجه الأسبوع ده فى البيت، لا غسيل و لا طبيخ و لا كنس و لا حاجه اتصرف انت. أول يوم ماشفاش حاجه، تانى يوم مافيش حاجه حصلت، تالت يوم طبخ لنفسه، و بعدين اتعود و عمل كل حاجه.

- الزوجه الفرنسيه: أنا ناديت بيير و قلت له أنا مش حاعمل حاجه فى البيت الأسبوع ده، لا غسيل و لا طبيخ و لا خياطة زرايرو لا حاجه اتصرف ، أول يوم ماشفتش حاجه ، تانى يو م ماشفتش حاجه ، تالت يوم نضف البيت و بعدين جابلى بوكيه ورد و قال لى إنتى بتتعبى كتير و أنا مش واخد بالى ، أنا حاساعدك على طول فى شغل البيت.

بهانه: آنى ناديت هريدى و جلت له آنى مش عاعمل حاده الأسبوع ده فى الدار لآ غسيل و طبيخ و لا كنيس و لا حاده واصل، اتصرف انت عاد..أول يوم ماشفتش حاده واصل.. تانى يوم برضه ماشفتش حاده..و تالت يوم بدأت أشوف بعينى الشمال هبابه..!!

طفل صغير سال امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت السجادة لاقيتك جيت ... راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة... يومين و لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك

:scratch: واحد رخم قرصه ثعبان قعد يضحك يضحك الثعبان قاله مالك بتضحك ليه دانا قرصتك قاله اصلي أنا عندي الايدز
    👅 واحد بلديتنا راح امريكا لقى كل الشباب لابسين تشيرت مكتوب علية سفن اب كوكاكولا - بيبسي راح كتب على الجلابية عصير قصب :D
  • واحد ركب اوتوبيس شاف واحده قاعده راح بصلها فبصتله , ضحكلها ضحكتلو غمزلها غمزتلو راح شاورلها على المحطه , فنزلت ....راح قعد مكانها

• تلاته عمالين بيحششوا فى مزرعه فراخ طب عليهم البوليس استخبوا فى تلات شوله جه الظابط شاط الشوال الاول برجله قام الحشاش الاول عمل نفسه بط و قعد يكاكى راح الظابط سابه و راح عالشوال التانى و شاطه قام الحشاش اللى جوه قعد يدن و يقلد صوت الديك الظابط سابه و راح عالشوال التالت برضه شاطه برجله الحشاش التالت متكلمشى..شاطه تانى بس
    بالجامد برضه متكلمش قعد الظابط يخبط فيه طلعله الحشاش يقوله بطاطس بطاطس انت مبتفهمش

• مساطيل قاعدين بيصيدوا ضبابير ، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال أمهم جت اهربووووووووو مرة واحد بيقولوا له ....
    · مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه فى الكهربه!!!!
    :drunken: · واحد قابل واحد قلة انا كنت
    · قاعد فى البلكونة وقعت عليا حلمبوحة رد التانى وقلة يعنى اية
    · بلكونة

👅 واحد سفاح دخل شقة رجل قتل
    · مراتة والراجل ضحك قتل ابنة والراجل لسة بيضحك قتل بنتة والرجال فاضل يضحك قتل
    · والدة والراجل هيموت على نفسة من الضحك فالسفاح استغرب وسالة قالة انت بتضحك كدة
    · لية وانا بقتل فى عيلتك فالراجل قالة وهو بيضحك اطلع من دول يا ابراهيم يا
    · نصر

:) يوميات شاب فافي في الجيش000000000000000000000000000 لا لا لا .. دي ماما أكيد اتجننت

أنا .. أنا .. أنا أدخل عسكرية!! و أتلع عسكري!!

أنا أمسك بتاع بيضرب رساس!! و أشوف واحد قدامي بيخر دم!! لأ وكمان أنا اللي أكون خررته!!

دنا لما بشوف المسدس التويل ده اللي بيمسكه العساكر.. بتخض .. إزاي أسلن بيئدر يمسكه .. ده تقيل أوي

دنا آخر مره كنت مع البنات في الملاهي .. ولعبنا المسدسات اللي بنضرب بيها عالبط اللي ماشي في الميه .. كانت

كل ما رساسه تتلع من المسدس.. أحس إن قلبي اتنفد و نت من مكانه.. الناس بقت كاسيه أوي!!

لأ واللي يخض بقه.. اسمعوا التعزيب.. عايزيني أقص شعري بالمكنه على زيرو.. ياخرابي.. أمشي قدام صحابي كده
    ازاي.. من غير شعر.. ده انا كنت اموت..

قال و توته بتقول عليا دلوع.. دلوع إيه .. دنا لسه امبارح في النادي.. شتمت الواد كوكي و برأتلوا خليته اتخض

وبلع ريقه قدام الشله كلها..

عسكرية ايه بقا اللي هخاف منها
    :D محشش قالوا له قول لنا طير بحرف الكاف قالهم كنتاكي بخيل واقف فى البلكونة... ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا ... قاله: يا ابن الكلب بابه واحده كفاية.

لو ما ضحكتش هديك جنيه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مروى تكلف "دكتور سيليكون" 100 ألف جنيه إضافية
» لو شاطر... تعرف تعيش فى مصر بـ 1000 جنيه ! ! !
» الزمالك يؤدب عمرو زكي ب150 الف جنيه
» عرض احتراف إنجليزي لمتعب ب 17 مليون جنيه
» الأهلي يتعاقد مع أحمد حسن مقابل‏4‏ ملايين و‏800‏ ألف جنيه